21 maj 2014

äntligen sol


som rubriken lyder äntligen sol!
börjar känna mig piggare mer energi...konstigt vad en sol kan göra energin kommer bara 
UNDERBART
jag är nog som person en väldig tänkare och grubblare...både fördel å nackdel med att vara sådan.saknar någon att hålla handen just nu..trött på singel livet.beror nog på att ööver halva bekantskaps kretsen har en partner,gör ju det inte lättare då man saknar att ha fjärilar i magen.
igår träffade jag min boendestödjare,alla skulle nog behöva en,prata av sig utan att dra slutsatser ja om jag inte mår dåligt. träffar henne 2 dagar i veckan imorgon ska vi ut och gå,bra för mig då jag har lätt att "isolera" mig.
till helt annat min dotter fyller 17 på lördag! 17 år! helt galet vad hände liksom?tiden rusar iväg när man tittar på sina barn..hon är tom längre än mig herrejisses..nästa år fyller hon 18 och jag 40 och lillasyster 30...galet men himla roligt...
sol kramar till er 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar